GalileoTerminal
GalileoTerminal був розроблений для користувачів, що бажають мати доступ до системи Galileo в будь-який час з будь-якого комп’ютера, де є доступ в Інтернет. Перша версія даного продукту вийшла в 2003 році, після чого було випущено ще чотири версії, покликані найкращим чином відповідати вимогам агентів.
Остання версія GalileoTerminal надає повноцінний веб доступ до GDS Galileo з комп’ютера, ноутбука, смартфона або планшета за допомогою стандартного Інтернет браузера. Досить зайти в Інтернет з комп’ютера, ноутбука, iPad або Android планшета, внести унікальні параметри доступу на Galileoterminal.com, щоб отримати всю необхідну інформацію за запитом клієнта.
За допомогою GalileoTerminal виконуються всі основні операції в системі бронювання:
- запит на наявність місць та пошук тарифів,
- бронювання сегментів,
- оформлення, обмін та повернення електронних квитків.
Завдяки GalileoTerminal туристичний агент отримує можливість постійного доступу до черг свого агентства і оперативного реагування на запити клієнта.
Крім стандартних функцій, доступних в GDS, GalileoTerminal пропонує ряд додаткових опцій:
- SMS відправка електронного квитка та маршрутної інформації.
- Відображення всіх класів бронювання відразу, в одному екрані наявності місць.
- Можливість обміну e-mail повідомленнями.
- Перегляд даних активного бронювання в інтегрованому вікні ViewTrip.
- Модуль GalileoTerminal e-Tracker для моніторингу статусів польотних купонів електронних квитків.
- Інформація по всім оформленим в Galileoterminal квитках (аналог MIR файлів) зберігається на сервері Galileoterminal в форматі XML. Файли GTIR можна легко завантажити на комп’ютер. Також можна налаштувати автоматичний експорт даних по квитках в форматі XML на сервер агентства в момент оформлення квитка. Щоб підвищити ефективність роботи, GTIR спеціально генеруються для автоматичної обробки Back-Office або бухгалтерськими системами.
Де б ви не були: в дорозі або у відрядженні, працюючи вдома або в офісі, з GalileoTerminal ви можете бронювати рейси, робити розрахунок тарифів, обробляти черзі, оформляти квитки, здійснювати повернення або обмін квитка, відправляти e-mail повідомлення і багато іншого.