Travelport та Emirates уклали угоди про безкоштовне розповсюдження контенту, NDC контенту та розширену ІТ-підтримку
Ленглі, Великобританія, 1 липня 2021 року:
Travelport, світовий лідер з продажу туристичного контенту, та Emirates, одна з найбільших міжнародних авіакомпаній у світі, оголосили, що уклали угоду, яка дозволить туристичним агенціям на базі Travelport+ з 01.07.2021 замовляйте рейси Emirates через GDS без додаткової плати. Крім того, дві компанії оголосили про нову довгострокову угоду, яка дозволить розповсюджувати вміст NDC Emirates за допомогою платформи нового покоління Travelport+ та продовження чинної ІТ-угоди.
Аднан Казім, головний комерційний директор компанії Emirates, сказав: «Ми раді, що досягли ключової домовленості з Travelport, яка підніме наше багаторічне партнерство на новий рівень. Крім того, з нещодавнім запуском Travelport+, наші нові угоди зміцнять позиції Emirates, як перевізника, якому віддають перевагу ті пасажири, які хочуть мати високо персоналізовані пропозиції та доступ до найкращих напрямків у всьому світі. Emirates та Travelport продовжуватимуть тісно співпрацювати над майбутніми рішеннями щодо змісту подорожей, які пропонуватимуть нашим партнерам із туристичних спільнот, послугами які ще кращі та ще більше пристосовані до їхніх потреб».
З 1 липня 2021 року глобальна мережа туристичних агентств Travelport автоматично підключена до виділеного каналу продажів, що забезпечує доступ до вмісту без додаткової плати. Ці агенції й надалі матимуть доступ до графічно насиченого контенту, а також розширений доступ до додаткових послуг при пошуку та бронюванні тарифів Emirates. Все це завдяки довгостроковому розширенню чинної угоди, що забезпечує підключення Emirates до Travelport Rich Content and Branding.
Угода також дозволить філіям Travelport+ підписувати нові NDC з обома компаніями, щоб отримати простіший доступ до вмісту та послуг Emirates NDC за допомогою Travelport Smartpoint та вдосконалених API. Travelport та Emirates додатково вдосконалюють технічні рішення NDC для постачальників подорожей по всьому світу, і зараз вони розробляють розширений функціонал, який буде поступово впроваджуватися після завершення.
Відповідно до угоди, Travelport також буде продовжувати надавати Emirates технології, щоб підтримати перевізника у забезпеченні розширених можливостей оформлення авіаквитків через власні внутрішні канали продажів, включаючи канал NDC та www.emirates.com.
Джейсон Кларк, комерційний директор по співпраці з туристичними партнерами Travelport, зазначив: «Ця серія домовленостей демонструє прихильність як Travelport, так і Emirates переглядати спосіб продажу контенту для подорожей та розсовувати межі. Ми поділяємо бачення майбутнього, і завдяки нашій довгостроковій співпраці ми будемо продовжувати рости та зміцнюватися. Разом ми з нетерпінням чекаємо надання найкращих пропозицій та досвіду багатьом пасажирам, які зараз повертаються в небо».