Travelport та Lufthansa Group уклали нову угоду про дистрибуцію
Авіакомпанії Lufthansa Group, однієї з провідних груп авіакомпаній в світі і піонера в області NDC, і компанія Travelport, світовий лідер в області Тревел рітейлу, оголосили сьогодні про підписання нової угоди про дистрибуцію, яке робить можливим сучасний ритейл авіаперевезень і впровадження інноваційних технологій.
За цією угодою компанія Travelport здійснювати дистрибуцію NDC контенту авіакомпаній Lufthansa Group (Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa, SWISS і Air Dolomiti) за допомогою своєї платформи тревел рітейлу нового покоління Travelport +. Нова угода грунтується на існуючій угоді про дистрибуцію контенту Lufthansa Group за традиційними каналами EDIFACT.
Обидві компанії вже здійснюють процес впровадження функціоналу повного циклу NDC. Запуск очікується в першій половині 2022 року. Це закладе основу для диверсифікованої програми NDC, згідно з якою агентства, підключені до Travelport, зможуть отримати доступ до контенту авіакомпаній Lufthansa Group за допомогою платформи Travelport +, вибравши одну з існуючих моделей NDC: публічну або двосторонню модель.
“Lufthansa Group ставить своїм завданням надавати послуги найвищої якості протягом усієї подорожі, пропонуючи оптимальні варіанти і забезпечуючи різноманітність екосистеми туризму. Зараз, під час кризи, коли особливо важливо створювати цінність для клієнта за допомогою новітніх технологій, ми подвоюємо зусилля по впровадженню NDC”, – заявив Тамур Гударжі Пур, перший віце-президент Lufthansa Group Network Airlines і комерційний директор SWISS. “Ця угода спрямована на майбутнє, вона дає нам максимальний рівень гнучкості і підтверджує, що компанія Travelport і авіакомпанії Lufthansa Group спільними зусиллями будуть просувати нашу індустрію вперед, впроваджувати клієнтоцентрічні процеси та піднімати рівень обслуговування на нову висоту”.
Джейсон Кларк, комерційний директор Travelport по роботі з партнерами, сказав: “Розширюючи нашу співпрацю з авіакомпаніями Lufthansa Group, включаючи в дистрибуцію контент NDC, удосконалюючи процес рітейлу, ми робимо суттєвий крок вперед. Управління різними джерелами контенту і їх ефективне просування за допомогою персоналізованих і динамічних пропозицій – це якраз те, для чого створювалася платформа Travelport +. Ми сподіваємося, що зможемо сприяти збільшенню цінності для агентств і мандрівників, які користуються послугами авіакомпаній Lufthansa Group “.