Рада з керівництва NDC, до складу якої входять усі галузі, погодилася, які функціональні можливості є ключовими для каналу NDC
Ленглі, Великобританія, 5 травня 2021:
Рада керівництва NDC, організована Travelport, завершила нове дослідження, яке показало, що для широкого впровадження каналу NDC (New Distribution Capability) такі ключові функції дозволять повертати гроші та керувати змінами, ініційованими пасажирами та перевізниками.
Рада з керівництва NDC була заснована Travelport у 2019 році для забезпечення міжгалузевої співпраці, необхідної для успіху NDC. У цій географічно різноманітній групі співпрацюючих авіакомпаній, агентств та постачальників туристичних послуг для корпоративних клієнтів є такі компанії, як American Airlines, Qantas, United Airlines, American Express Global Business Travel, AmTrav, dnata Travel та UBS.
Під час дослідження кожен член Ради керівництва NDC обрав 18 функціональних можливостей у сфері послуг та позначив їх відповідно до важливості. На наступному кроці вони визначили ті функції, які потенційно можуть уповільнити впровадження NDC, якщо їх не підтримають. Ці функції були названі блокаторами. Результати показали шість функціональних можливостей у сфері послуг, які є одними з ключових пріоритетів та блокувальників, і тому вважаються важливими для успішного впровадження NDC. Вони є:
Пункт | Блокатор (голосування) | Пріоритет |
---|---|---|
Зміни ініційовані пасажиром – маршрут (обмін) | 21 (96%) | 2 |
Відображення замовлення | 20 (91%) | 1 |
Скасування замовлення – повернення коштів | 20 (91%) | 3 |
Зміни, ініційовані перевізником – зміни у розкладі рейсу | 20 (91%) | 4 |
Зміни, ініційовані перевізником – скасування рейсу | 19 (86%) | 6 |
Скасування замовлення – скасування | 18 (82%) | 5 |
Результати показали, що учасники дослідження з агентств та авіакомпаній суттєво узгоджують ці шість найважливіших функціональних можливостей. Перевізники та постачальники туристичних послуг для корпоративних клієнтів, навпаки, більше голосували за такі функції, як оплата 3D-Secure, додавши додаткову послугу або вибір місць, тоді як туристичні агенції голосували суттєво за перегляд історії замовлень.
“Ми розповсюджуємо вміст NDC протягом декількох років і постійно контактуємо з нашими клієнтами в процесі розгортання, щоб постійно вдосконалювати спосіб їх придбання, продажу та обслуговування наших клієнтів за допомогою каналу NDC”, – сказав Кайл Мур, керівник стратегії розвитку споживачів Travelport. “Це детальне дослідження показує, які функціональні можливості сервісу є важливими для NDC, і було підтверджено, що ми постійно рухаємось у правильному напрямку. Дослідження також показали, що ключові функціональні можливості вже доступні, і що ми зараз зосереджуємось на більш конкретних вимогах. Як результат, ми працюємо з нашими партнерами-операторами, щоб інтегрувати їх вміст в NDC, а з клієнтами агентств – інтегрувати вміст NDC в інструменти, якими вони користуються щодня”.
Повний аналіз результатів дослідження ви можете прочитати тут. Наступне засідання Ради керівництва NDC відбудеться в середині цього року.