Угода Travelport і Delta Air Lines – рушій інновацій
Travelport і Delta Air Lines уклали трансформаційну глобальну угоду про дистрибуцію, розроблену для подальшого підвищення генерування вартості для агентств, корпорацій та мандрівників. Відповідно до угоди про поширення контенту, користувачі, підключені до Travelport, отримують спрощений доступ до повного контенту Delta через платформу Travelport + і розширені можливості для кращого порівняння і персоналізації пропозицій.
«Наша нова трансформативна угода з Travelport – це ще один великий крок у підвищенні ролі роздрібної торгівлі в екосистемі непрямих каналів на благо всіх клієнтів та зацікавлених сторін», – сказав Джефф Лобл, керуючий директор з глобальної дистрибуції компанії Delta Air Lines. «На додаток до комерційної моделі, орієнтованої на цінність, ми дякуємо Travelport за партнерство та відданість постійному вдосконаленню декстопного продукту для агентств. Це забезпечує клієнтам легший доступ до всіх продуктів, як для корпоративних мандрівників, які здійснюють покупки в рамках політики подорожей, або мандрівники, які знаходять відповідний маршрут для свого відпочинку ”.
Travelport продовжує розвивати свою всесвітню роздрібну платформу Travelport+, використовуючи інструменти роздрібної торгівлі нового покоління та можливості мерчандайзингу, які забезпечують довгострокову цінність каналу туристичних агентств. Інтелектуальний дисплей із багатьма продуктами надає покупцям, пов’язаним з Travelport, можливість легко отримати доступ до широкого спектру доступних продуктів від усіх глобальних авіакомпаній Travelport, порівняти їх, щоб знайти найкращі варіанти та зробити правильний вибір для своїх клієнтів.
«Ця нова угода підкреслює спільну готовність як Travelport, так і Delta до покращення способу роздрібної торгівлі продуктами авіакомпаній, щоб спростити агентам процес допомоги мандрівникам у виборі пропозицій, які приносять їм найбільшу цінність», – сказав Джейсон Кларк, головний комерційний директор Travelport. «Ми сподіваємось на постійне вдосконалення та надання інструментів, які потрібні компанії Delta та всім нашим туристичним партнерам, щоб ефективно охопити та залучити весь спектр покупців».